مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 تیر 1402 ساعت 08:352023-07-20اقتصادي

پرمصرف های برق خراسان جنوبی کاهش یافتند 


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: تعداد قبوض خانگی پرمصرف در سال گذشته 2 درصد کاهش داشته و سه هزار و 282 مشترک نیز مشمول پاداش شده اند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: تعداد قبوض خانگی پرمصرف در سال گذشته 2 درصد کاهش داشته و سه هزار و 282 مشترک نیز مشمول پاداش شده اند.

محسن بخشایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای هر بخش از مشترکین اقدامات مدیریتی خاص را در دستور کار قرار داده ایم.

وی تصریح کرد: در بخش روشنایی معابر، تعدیل روشنایی معابر درون شهری و برون شهری، میادین و فضای سبز در حال انجام است و این تعدیل در معابر درون شهری تا 50 درصد انجام خواهد شد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از مشترکین اداری و خانگی خواست که دمای هوا منازل و ادارات را روی 25 درجه سانتی گراد تنظیم کنند، همچنین از روشنایی روز استفاده شود.

بخشایی با بیان اینکه انتظار ما از دستگاه های اجرایی این است که مولدین دیزلی خود را در راستای مدیریت مصرف برق حداقل از ساعت 10 تا 13 روز وارد مدار کنند و در این خصوص پاداش هم پرداخت خواهیم کرد، گفت: از ابتدای خردادماه به ازای هر کیلووات کاهش مصرف مشترکین تا 20 برابر تعرفه یعنی 2 هزار تومان پاداش پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرمصرف های برق خراسان جنوبی کاهش یافتند 

پرمصرف های برق خراسان جنوبی کاهش یافتند